25 listopada 2012

I nie boję się nocy!


Gdy byłam dzieckiem ciemność i noc przerażały mnie do tego stopnia, że kochana mama musiała zostawiać zawsze zapaloną lampkę nocną w naszym dziecinnym pokoju. Długo nie lubiłam nocy i nocnych stworzeń aż do momentu gdy kiedyś uratowałam nietoperza od brutalnego wysiedlenia ze sztukaterii zabytkowej powały. Gacek w dotyku był mięciutki i drżał ze strachu. Przeniosłam go delikatnie w bezpieczne miejsce gdzie nikt nie mógł już zakłócić jego nocnego - przepraszam - dziennego odpoczynku. W tamtej chwili zaprzyjaźniłam się z nietoperzami i zawsze jestem szczęśliwa, gdy dostrzegam w otoczeniu mojego domu choćby jednego osobnika tego gatunku. Stopniowo moimi przyjaciółmi stawały się jeże (też nocne stworzenia!), potem sowy.
Do ciemności i nocy przekonałam się podczas wypadów w góry. Mieszkałam w schronisku położonym na wysokości 2.200 m i tam miejskie światła nie przeszkadzały w oglądaniu gwiezdnego spektaklu.  Pokochałam gwiazdy  księżyc i... noc. Polubiłam noce, które przynoszą twórcze natchnienia gdy Morfeusz spóźnia się z darem snu, polubiłam nocną ciszę okrytego ciemnością pokoju, polubiłam noce czuwania przy chorych i nocne czuwania na kolanach... I nie boję się już nocy!

Kasia, której dedykuję stronkę z fantastycznego zestawu October Night przygotowanego prze genialną projektantkę Dawn & Createwings Designs, też nie boi się nocy i serdecznie wita jej przybycie!

Wspomniany zestaw dostałam za darmo w Newsletter od Dawn & Createwings Designs. Można go jednak kupić w sklepie on line Scrap Orchard. Polecam wszystkim miłośnikom nocnych przygód!

 GSO
Thank you so much nath59 :*)


Zestaw tak się prezentuje na podglądzie:




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...