9 października 2012

Smak wspomnień

Czy wspomnienia mogą smakować? Mówimy przecież o słodkich czy gorzkich wspomnieniach, czyli w jakiś sposób doświadczmy ich smaku.
Moje morskie wspomnienia Anno Domini 2011 mają gorzko- cierpki smak... Z rzeczy pięknych zostały mi tylko cudowne krajobrazy i niepowtarzalne klimaty. Czy aby tylko?... Piękno jest zawsze piękne i nawet przykre przeżycia nie potrafią tego zniszczyć. Bogu dzięki!

To piękno starałam się pokazać w stronce, którą przygotowałam z doskonałego pod każdym względem zestawu Seashell Whisper mojej ulubionej projektantki Emeto Designs. Polecam gorąco! Zestaw można zakupić w sklepie Scrapbokgraphics.

Emi zaprosiła mnie do swojego CT! Emi, dziękuję za zaproszenie i za radość tworzenia razem z Tobą!


Kisses my friend Helen (dida1357)!






2 komentarze:

Sabina Pamphili pisze...

Maja, mi piace tantissima tuo lavoro. Bella bella. It is a delight and a pleasure to see your work. Hugs and love, cara amica. Tu mi manqua.

Sabina Pamphili pisze...

I am having big trouble posting a comment. Please, dear cara amica, is it possible not to have to enter the words or letters in the box? My blog is set so that you don't have to do it. I love looking at your work and this page that I saw today is outstanding.
Love and hugs, Maja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...