20 października 2012

Poezja życia

Czasem jest tak, że tylko wiara albo sztuka pomaga nam przeżyć i zrozumieć chwile zwątpienia, cierpienia ale i pełnego szczęścia, radości. Osoba wierząca lub artysta często odwołują się do nich, aby wyrazić uczucia nie używając pustych, nic nie znaczących słów.

Taki właśnie jest zestaw "Like a Poem" namalowany przez Emeto Designs, który chciałam dzisiaj zaprezentować. Mnie zachwycił poezją, grą harmonijnych kształtów i kolorów. Gorąco polecam! Można go kupić w sklepie After Five Designs.

Stronkę z niego dedykują mojej małej siostrzenicy - poecie Kasi:

GSO :)
Thank you so much my dear Helen (dida1357)


Zestaw tak oto prezentuje się na podglądzie:



Ostatnio jestem ciągle w biegu i nie mam jakoś natchnienia do pisania... Może to i lepiej :)

Życzę miłej i pięknej niedzieli wszystkim, którzy tu zaglądają.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...