21 kwietnia 2010

Przygoda z mapką

Przyszłam się pochwalić :)
Przed chwilą dowiedziałam się, że na forum Digi Scrap Pl w marcowym wyzwaniu z mapką wygrała moja praca!


Oprócz tego, praca ta trafiła do GSO za sprawą Magda_leny. Dziękuję Ci Kochana!

 
 A teraz wypadałoby podziękować innym wspaniałym osobom, które przyczyniły się do tego mojego małego sukcesu.
Najpierw dziękuję wszystkim Dziewczynom z Forum za oddane głosy, za cenne komentarze, wskazówki i wyrozumiałość :) Kobiety jesteście wspaniałe!
Następnie dziękuję Kasi i Agnieszce z K. A. Project , które uraczyły mnie przepięknym, wiosennym zestawem About Spring. To właśnie nim posłużyłam się w przygotowaniu zwycięskiej pracy.
Dziękuję również Piegusce za wybór wyzwaniowej mapki i  Marjo za mapkę :) Kto chce może ją sobie ściągnąć z jej bloga i ułożyć piękną stronkę.

Przy okazji pokazuję moją pracę z lutowego wyzwania z mapką. W lutym wygrała prześliczna praca Emy. Do podziwiania jej zapraszam na forumowego bloga.

Moją pracę ułożyłam z pięknego i bogatego zestawu "Isn't She Lovely?" zainspirowanego przez piosenkę Stevie Wondera o tym samym tytule i przygotowanego przez dwie świetne projektantki Cucciola Designs i ZuzanaH Designs. Zuzana thnak you for the coupon!

Praca ta jest jednocześnie RAK-iem dla sympatycznej, ciepłej kobiety Justynki i jej słodziutkiej córeczki.


Mapkę można sobie pobrać tutaj i też pokombinować :)

I na dzisiaj to tyle :D

2 komentarze:

monicn pisze...

Wspaniała praca!!!Gratuluję Maju :)

Ewa pisze...

Gratulacje, zasłużona wygrana :)
Piękne prace!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...