14 marca 2014

Obrazki codzienne

Chodzi o to, by w zwykłej codzien­ności, w jej bez­gra­nicznej sza­rości, dos­trzec bar­wy tak sta­ran­nie przez los ukryte...

Dawn & Createwings Designs  to zrozumiała i od kilku miesięcy obdarowuje nas swoimi niezwykłymi zestawami o codzienności. Ta trzecia z serii to kolorowa i bogata kolekcja "Everyday Snippets Issue #3", która na pewno zabarwi kolorami tęczy nasze obrazki codzienne.
Zapraszam na zakupy, dopóki jest promocja, do sklepu Scrap Orchard.

Moje obrazy codzienności wyraziłam w tych pracach:

Thank you so much dear Stellamarie!


Druga pracę z zestawu przygotowałam w dwóch wersjach, zamieniając jedynie tło :)

Dziękuję Ci droga Mary-11 :*)




Proszę podziwiać ten niesamowity zestaw:














Freebie można pobrać na blogu projektantki, w newsletterze i na stronie Facebooka:



Pierwszą pracę ułożyłam przy pomocy Template Plant Your Story: Listed {Holly} do zakupienia w sklepie The Lilypad, które otrzymałam od Sary Gleason. Dziękuję!


 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...